Wilma <3

Fy vad det har regnat i Stockholm idag. Blåser gör det också så det går fasiken inte att gå ut.
 
Idag har jag varit på utvecklingssamtal med min stora tjej, jag kan lova er att jag är en mycket stolt mamma!
Väldigt duktig på alla sätt och höga betyg har hon:)
( kommer inte från mig ) Jag var en strultjej i unga år, är glad att mina tjejer har bättre tankar om man säger så.
 
När man får höra så mycket positivt om ens barn så känns det som jag faktiskt har lyckats ganska bra som mamma:) Så bra jobbat Jessie!!! :) hehe
 
 
 
 
P & K

Kommentarer :

#1: Lotta, äldsta systern :-)

Fin mamma och fina barn är en härlig kombo. Duktiga Wilmis, kul!

Din beskrivning av dig själv var blek i jämförelse mot hur det var. Jag minns det som igår :-)

Kramkram

skriven

Kommentera inlägget här :