Krock sa det

Hej kära ni!
 
Bloggen har fått vila sista dagarna då det har varit lite mycket sista tiden.
 
Ibland så får man tänka till lite extra,  att man är frisk och att vi har varandra det är väl ändå det viktigaste.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
I dag när jag och maken var på väg till jobbet så körde en mupp på oss i bak, blev en jäkla smäll och fin-bilen är skadad:( Fan vad trött man blir. Ja då tänker ni alla säkert att tur att ni inte skadade er,  bilen är ju bara materiella ting men då känner ni inte min Stefan, man får knappt gå in i bilen med skor på sig och tugga tuggummi kan man glömma, nästan så man inte vågar andas och då kan ni förstå hur vi har det i min familj.
 
När då FIN-BILEN har en liten buckla bak så mår inte bilens pappa bra alls......
 
 
 
P & K vänner!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lotta

Trist, det förstår jag så väl. MEN allt gick bra och det är det viktigaste.

Kram

skriven
#2: lena

ajajaja låter jobbigt både för stefan men framförallt för dej jess..... kan höra o se honom ändå upp dit. mest intresserad på att veta -Vad sa han till muppen, överlevde han de väl valda orden som jag antar flödade eller sprutade ur hansmun?? kram kram !!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :