Gör ett nytt försök

Jag är tillbaka!......

La ner bloggen för några månader sedan men känner faktiskt att den är saknad hos mig.

Så nu gör jag ett nytt försök:) tyvärr är alla mina bilder och inlägg från tidigare borta men nu kör vi på nytt igen.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ibland är livet tuffare än andra gånger, min kära mor gick bort 11 juli i en sjukdom som som drabbar en på miljonen. Livet är jäkligt orättvist.... Just nu kämpar jag för att vara en bra mamma och fru, dagarna går upp och ner.....


FAR HAR RÄCKT UT HANDEN
MOR HAR FATTAT
DEN PÅ DEN ANDRA SIDAN STRANDEN
MÖTS DE IGEN

så stod det i dödsannonsen <3

Kram på er så länge!

Kommentarer :

#1: Cicci

Fint! <3 bra att du är tillbaka. Kramar till dig!

skriven

Kommentera inlägget här :